CCA a decis să sancționeze 12 radiodifuzori care nu și-au declarat patronii

CCA a decis să sancționeze 12 radiodifuzori care nu și-au declarat patronii

Consiliul Coordonator al Audiovizualului a votat astăzi sancționarea prin avertizare a 12 radiodifuzori. Aceștia nu au depus declarația privind transparența proprietarilor instituțiilor mass-media, conform noilor prevederi intrate în vigoare la 10 noiembrie.

SHARE LA ARTICOL: Kiss FM, Aquarelle FM, Vocea Basarabiei, Aici TV Canal X, Fishing & Hunting, Gold TV, Stil TV, TV Călărași, Vocea Basarabiei TV nu au depus deloc declarațiile prvind transparența proprietarilor. Aceștia au la dispoziție o săptămână pentru ca să depună declarațiile.

De cealaltă parte, mai multe posturi radio și TV au depus declaraiile fără a indica beneficiarul final sau patronul. Printre acestea se numără Acasă în Moldova, Info Channel, ProTV, CTC, MBC, Radio 21, Retro FM. „Asta este foarte grav, ei au indicat compania fără să indice persoana fizică care deține pachetul majoritar”, a declarat șeful CCA, Dinu Ciocan.

Din 120 de radiofuzori îregistrați în Republica Moldova, 89 au prezentat declarațiile cu privire la asigurarea transparenței proprietății. Declarații incomplete au depus 25 de radiodifuzori, iar 62 au fost întocmite cu iregularități.

http://agora.md/stiri/14273/cca-a-decis-sa-sanctioneze-12-radiodifuzori-care-nu-si-au-declarat-patronii